Topatleten werken maar al te graag samen met topmerken als Adidas, Tag Heuer en Samsung. De topmerken zien hun lievelingen graag komen. Door hun merk aan een bekende sporter te verbinden, krijgen ze toegang tot het hart van de fans van de topatleten. Het gaat niet zozeer om de hoeveelheid fans die de topmerken zo kunnen bereiken, maar wel om het vinden van het juiste doelpubliek en de binding die ze zo kunnen creëren en opbouwen. Dat betekent heel wat. De fans van het juiste doelpubliek hebben een rotsvast vertrouwen in hun helden en dus ook in alles wat de sporthelden promoten. Atleten scoren hoog met belangrijke brand partnership contracten. Het loont de moeite om de nieuwsberichten op een van onze sites voor wedden op online sportwedstrijden door te nemen. Zo verhoogt u uw kennis over de sport en over de atleten. U kan dan betere beslissingen nemen, welke atleten de beste kaarten in handen hebben.
De topmerken zetten met de sportieve samenwerking een strategische sterke zet en bereiden een succesvolle gemeenschappelijke toekomst voor. In de sporen van de sporthelden verandert elke stap in goud. Merken kunnen nog zo hun best doen, maar uiteindelijk kiest het grote publiek met zijn hart, welke merken meer kansen krijgen. Voor de topatleten is het eveneens een uitstekende beslissing om in zee te gaan met topmerken. Ze krijgen meer aandacht in de pers en winnen ook meer fans. Ze beïnvloeden op die manier steeds meer mensen. Bovendien trekken de atleten ook meer geld aan. De samenwerking tussen topmerken en topatleten is dus een echte win-win operatie. De fans van de atleten zijn ook ontvankelijker voor de boodschap van de merken, omdat ze niet het gevoel hebben, in een verkoopgesprek beland te zijn.
De hele wereld kent de namen van sterren als Lionel Messi, Cristiano Ronaldo en LeBron James. De fans volgen elke stap van hun superhelden. De invloed van de zakelijke keuzes van deze en andere topatleten reikt dus ver. Topsporters moeten dus niet alleen beschikken over fantastische sportkwaliteiten, ze moeten ook in staat zijn, zich met de juiste zakenpartners te omringen. Er wordt steeds meer van topsporters verwacht. Met de juiste merken, gaan vele deuren open voor de topatleten. Succes bereik je immers niet alleen, maar samen met een efficiënt en effectief team. Wil u graag een van de besten worden op uw terrein, dan kan u ook overwegen, om met anderen samen te gaan werken. U leert zaken die u anders nooit zou te weten komen.
Merken gaan tot het uiterste, om de aandacht van een topatleet op zich te vestigen. Eenmaal de atleet zijn vertrouwen in het merk heeft geuit, kan het merk er zeker van zijn, dat er heel wat beloningen op zijn pad volgen. Plots kent iedereen de naam van het merk. Iedereen gelooft dat dat merk de beste kwaliteit aanbiedt. De andere merken worden snel vergeten. Het lijkt wel of ze nooit bestaan hebben. Ondertussen verhoogt het topmerk zijn populariteit en reputatie. Telkens als de topsporter in beeld komt met het topmerk, glanzen de ogen van zowel het team rond het merk, als het team rond de topsporter. Hier wordt geschiedenis en toekomst geschreven. Ook de sporter verhoogt zijn waarde. Doordat hij succesvolle contracten aangaat met anderen, toont de topsporter dat hij meer is dan een bundel spieren en dat het geen toeval is dat hij aan de top staat.
Eenmaal een persoon of een merk de sleutel tot succes in handen heeft, is de sneltrein niet meer te stoppen. Succes trekt immers meer succes aan. Het lijkt wel op een eerste dominosteen die beweegt en de andere dominostenen meetrekt. Het vergt misschien enige voorbereiding om de juiste keuzes te maken, maar eenmaal die horde is genomen, volgt de rest van het succesverhaal vanzelf. Topsporters als Messi, Ronaldo en LeBron James hebben meermaals bewezen dat ze weten waarmee ze bezig zijn. De jonge sporters zijn gewaarschuwd. De zakelijke kant van het sportieve verhaal telt mee. Met grote ogen dromen de jonge sporters van dezelfde levensweg. Ze hopen dat ze op een mooie dag ook worden uitgenodigd voor een gesprek rond belangrijke brand partnerships. Ze zijn bereid, alles te doen om ook succes te schrijven. Wanneer ze een rolmodel als Messi, Ronaldo en LeBron James hebben, worden ze geïnspireerd om meer hun best te doen.
Iedereen heeft de vrije keuze in het leven om voor succes te kiezen. Succes vergt inzet. Het genereert meer en meer positieve energie. Het geeft zin aan het leven. Het zet aan tot actie. Streven naar succes is een levensvisie. Topsporters hebben al vroeg begrepen dat ze hun leven zelf creëren. Mochten ze bij de pakken blijven neerzitten, dan zouden ze al snel merken, dat niemand voor hen de kastanjes uit het vuur zal nemen. We worden allemaal met talent geboren, maar niet iedereen is in staat om dat talent tot op hoog niveau te ontwikkelen. We moeten allemaal zelf aan de slag gaan, om een verschil in de wereld te maken. Daarnaast kunnen we in zee gaan met gelijkgestemde zielen.
Gelukkige topsporters verspreiden een goed gevoel, waar ze ook gaan en staan. De fans worden er ook gelukkiger door. Emotioneel staan ze heel dicht bij hun sporthelden. Oogst hun held succes, dan lachen ze. Verliest hun held, dan treuren ze samen met hun held. Met de keuze van belangrijke brand partnerships, is de kans groot dat de topsporter financieel gezond en dus gelukkiger is. De fans weten dat een gelukkige sporter ook beter presteert. Met de juiste zakelijke relaties kan het dus niet meer stuk voor een topsporter en voor zijn vele fans. De toekomst lacht hen toe.